1/20/2016

Vuoden hääblogi finalisti!!

Tänään aamulla odotti erinomainen uutinen Love Me Do:n sivuilla. Hääblogifinalistit oli nimittäin julkaistu ja minun blogini oli äänestetty kymmenen finalistin joukkoon!!!! Huh, aivan uskomatonta! Erinomaisten, idearikkaiden ja kovatasoisten hääblogien johdosta ajattelin, että en välttämättä pääse finaaliin saakka ja olen ollut todella kiitollinen pelkästään siitä, että rakas blogini pääsi ehdokkaaksi kahteen eri kategoriaan. Kun katsoin kymmenen finalistin listauksen, en aluksi edes huomannut blogiani. Mutta pienen tuijotuksen jälkeen tajusin, että kyllä se siellä niiden joukossa on!

Erittäin suuri KIITOS kaikille teille lukijoille ja blogiani äänestäneille!!!  

On mahtavaa, että Love Me Do-tapahtuma ylipäätänsä järjestetään! Hääblogeja nostetaan esille, niitä arvostetaan ja tapahtumassa kohtaavat hääparit sekä palveluntarjoajat. Tapahtuma kutkuttelee aisteja, inspiroi ja ilahduttaa hääkansaa. Itse koen, että hääblogin kirjoittamisesta on ollut vain pelkkää hyötyä. Ihanaa häähuumaa, muiden morsianten kanssa höpöttelyä, vinkkejä ja paljon muuta. Missään vaiheessa en ole katunut blogin aloittamista eikä se myöskään ole kuormittanut vapaa-aikaani. Blogin kirjoittaminen toimii minulle mukavana harrastuksena, jossa yhdistyy useita intohimoni kohteita: kirjoittaminen, innovatiivisuus, visuaalisuus ja hää(&juhlien) suunnittelu. Blogiin voin purkaa omia ajatuksia ja hääjuttuja, jotta en kuormita liikaa sulhon päätä :D. Olen saanut todella paljon hyödyllistä tietoa ja ideoita muista hääblogeista. Kiitos siitä kaikille ihanille hääbloggaajille!

 

Nähdään lauantaina!

2 kommenttia:

  1. Helloou, mä tulin pitkästä aikaa ihailemaan hääblogeja tuolta mun lifestyle höpöttelyn keskeltä ja päätin sit tulla lukemaan kaikkien LMD hehkutusta! Ihan sairaan hienoo, paljon onnea finaalipaikasta! Mä pidän sormia ja varpaita ristissä huomenna :)
    Ja oon todellaki sun kanssa samaa mieltä: hääbloggaaminen oli erittäin hyvä idea ja siitä sai niin paljon! :)
    Tsemppiä huomiselle ja pidä ihana päivä :)
    Emma xxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei pitkästä aikaa tosiaan! Kiitos ihanasta tsempistä ja kommentista, oli kyllä niin kiva päivä :)

      Poista

Kaunis kiitos kun ilahdutit minua kommentillasi :)