12/07/2015

Vuoden hääblogi ehdokkuus

Harmaa maanantaiaamu ja väsymys saivat väistyä tieltä kun luin työmatkalla sähköpostini! Olin saanut Love Me Do:n Nonnalta viestin siitä, että olen yksi vuoden hääblogi ehdokkaista.

Aivan mahtavaa! Suuri kiitos kaikille blogiani äänestäneille!!!  

Ei olisi joulukuu voinut paremmin lähteä käyntiin :). Aloitin hääblogin kirjoittamisen huhtikuussa ja olen siis ehdolla ensimmäistä kertaa kahdessa kategoriassa (vuoden hääblogi ja vuoden tulokas). Ehdolla on todella idearikkaita, hauskasti kirjoitettuja ihania hääblogeja, joten on kunnia olla mukana tässä joukossa.

Äänestyksessä on kolme kategoriaa: Vuoden hääblogi, Vuoden hääblogi tulokas ja Vuoden kaupallinen hääblogi . Voit käydä äänestämässä omia suosikkiblogejasi täällä. Äänestysaika on 6.12.-2015-16.1.2016. Äänestää voit päivittäin äänestyksen loppuun asti.



Ps. Muistattehan merkata Love me do-tapahtuman päivämäärän ylös! Kyseessä on ilmainen tapahtuma, joka järjestetään 23.1.2016 Helsingin Kaapelitehtaalla. Tapahtumaa on suunniteltu useiden kuukausien ajan ja se järjestetään suurenpana kuin koskaan. Myös blogikategorioiden voittajat julkaistaan tapahtumassa! Sinne olen myös itsekin suuntaamassa :)

2 kommenttia:

Kaunis kiitos kun ilahdutit minua kommentillasi :)