7/21/2015

Maybelline Nudes luomiväripaletti testissä

Maybellinen lanseeraamasta The Nudes luomiväripaletista on ollut mediassa paljon puhetta. Kun tuote tuli alkukeväällä markkinoille olin myös itse kovin kiinnostunut sitä kokeilemaan. Valitettavasti se oli melko monesta paikasta loppu ja en sitten jaksanut sitä kunnolla lähteä metsästämään. Yleensä olen käyttänyt Isadoran neljän sävyn luomiväripalettia, mutta kun se alkoi olla jo käytetty, tuli luomiväripaletin hankkiminen uudelleen ajankohtaiseksi. Halusin itse testata, onko Nudes luomivärisävyt ja hehkutus kaiken sen arvoista. Ja kyllä on! Luomivärisävyjä on todella monta ja etenkin omille sinisille silmilleni ruskean ja kullan/kuparin sävyt toimivat todella hyvin. Sävyt ovat intensiivisiä, pitkäkestoisia ja riittoisia. Tästä syystä ne on levitettävä huolellisesti, jotta ei tulisi "musta silmä"-efektiä. Tuotteessa on tosiaan hintalaatusuhde kohdillaan.




Ostin myös pari muuta perusjuttua. Huulivoiteen, huulikiillon ja kynsilakan. YSL on lanseerannut keväällä markkinoille lip pump-huullilakan. Lakka kiiltää kevyesti ja eikä tunnu tahmaiselta huulilla. En juurikaan huomaa "huulien pullistuneen", mutta lopputulos on kaunis ja kestävä. Sopii varmasti hyvin häämeikkiin huulikiillon ja/tai huulipunan kanssa. Huomasin tuotetta googlettamalla, että Ellit on myös testannut kyseistä lakkaa ja tästä pääset klikkaamaan testin tulokset.



Onko teillä jotakin suosikkimeikkejä ja oletteko jo kokeilleet Nudes palettia?

2 kommenttia:

  1. Mun on kans pitkään tehny mieli kokeilla tota Nudes-palettia! Mut oon kyl kans ihan super tyytyväinen mun Naked-paletteihin ja ne on ehkä mun lemppareita luomivärejä. :) Toi Nudes ois kyl paljon edullisempi vaihtoehto...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo varma oonko kuullut tuosta Naked paletista, onko se Diorin? Kannattaa jossain vaiheessa kokeilla, koska tosiaan melko edullinen on, joskushan Anttiloissa/Cittareissa on myös esim. jotain -30% kampanjoitakin, jolloin hintaa jää vielä vähemmän :)

      Nuo aivan tummimmat sävyt jää varmaan käyttämättä (oik. ylhääältä ja alhaalta tummanharmaa ja musta), on sen verran intensiivisiä, mutta vaaleammat taas jo kovassa käytössä.

      Poista

Kaunis kiitos kun ilahdutit minua kommentillasi :)