5/02/2015

Kun sulhanen tekee häämekon-haaste


Osallistun ensimmäistä kertaa blogihaasteeseen. Emma heitti meille muille morsiammille blogissaan Well tied knot hauskan haasteen. Tarkoituksena on pyytää sulhoa piirtämään kuva millainen hääpuku puolisolla mahdollisesti tulee olemaan hääpäivänä.

Kerroin sulholle (jonka nimen voin itseasiassa nyt ensi kertaa blogissa paljastaa, niin on helpompi jatkossa kirjoittaa näitä tekstejä: Mika) kyseisestä haasteesta ja näytin Emman sulhon piirtämän kuvan ns.mallikuvaksi. Kysyin haluaako hän haasteeseen osallistua ja tokaisi vain että "joo, missäs meillä on paperia?". Hyvin siis otti haasteen vastaan :).

Olen kertonut hänelle minkä tyylisiä mekkoja olen käynyt sovittamassa. Ainakin tuo puvun malli suurinpiirtein osuu kohdilleen, eli on kyllä jotain mun hölötyksiä kuunnellut. Lisäksi mekkoon tulee tod.näk vyö ja ainakin huntu. Luultavasti minulle tulee kuvan tapainen hääkimppu, eli sekin meni aika nappiin vaikka en siitä muistaakseni ole hänelle puhunutkaan. Mut siis noi hiukset (!!!) on kyllä aika mielenkiintoiset :D :D


Kiitos hauskasta haasteesta!

4 kommenttia:

  1. Sehän on hieno piirustus! Puku näyttää selvästi sovittamaltasi :) Hiukset on aika vallattomat kyllä :D Hauska, että meillä molemmilla näyttää olevan niin kivat kukkakimput että niitä tekee mieli heilutella ilmassa :D

    VastaaPoista
  2. Joo, kukkakimppua heilutellaan molemmat, tosin mun ilme voisi vaan olla vähän iloisempi :)

    VastaaPoista
  3. Aika ilmava tuo hiuslook, onko se Frendien Jennifer Aniston -tukka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla sitä tyyliä vähän haettu ja Jennifer onkin yksi sulhon suosikki naisnäyttelijä :D

      Poista

Kaunis kiitos kun ilahdutit minua kommentillasi :)